I Know What You Did Last Summer

Alla älskar skräck från 90-talet? ;)

det gör jag! När jag var sju år, men jag fick inte titta på scream eller I Know What You Did Last Summer.
Då måste jag vänta till 15 år!
eftersom det är åldergräns. men mina föräldrar var snäll att de ska låta mig titta på den när jag FYLLER 11 år.

Under väntan kollade jag alltid trailer på I Know What You Did Last Summer.
Men en kväll sov mina föräldrar så jag såg att tv1000 ska sända den under natten, så klart kollade jag på den! Så bra tyckte jag om jag minns rätt ;) jodå klart!

sen kommer tvåan, jag blev överlycklig!

Haha, men nu ska jag kolla på trean, efter 10 års uppehåll ;) Men man får se om den är lika bra som ettan och tvåan.


visst att ni känner igen bilden va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0