Lämna min blogg? Svårt?

Men ni, om jag ser en kommentar med massor länkar. Jag skulle aldrig kolla in, för att jag vet att de luktar efter uppmärksamhet eller få besökare!

Men ändå många av er har kommit till mig, alltså min blogg. Jag menar, ni kan ju skita i kommenterar med massor länk. för att ni vet OCKSÅ att jag är "ute efter få besökare". Men ändå ni är nyfiken och klicka på www.mercid.se - ren nyfikenhet.

Och jag har inte tvingat er att läsa min blogg, ni kan alltid klicka på "X"-knappen.
Det är fritt land!

LÄMNA MIN BLOGG OMEDELBART!
men jag vet att det är svårt...............

men aja, nu ska jag träffa söta emy



men kom ihåg, jag tycker det är pinsamt av er som är över 30 år och läser en femtons blogg. Sen få utbrott på mig för att jag har spammat i deras blogg. och ni är pinsam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa spammaren själv.

2009-07-26 @ 00:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0