Lindsay Lohan

Lindsay Lohan, jag vet att du älskar henne också ;)

när jag var yngre, diggade jag henne och börja samla på hennes filmer, från mean girls till herbie.
och flesta vet att hon byter hårfärg lika ofta som vi byter med underkläder.

då bytte jag också, till rödhåriga som en gång hade hon. jag var liten besatt.

men idag är jag nitton år men jag kollar inte längre på hennes filmer. hon suger som skådespelerska. men men..
när jag ska köpa en skvall-tidning, då kräver jag att lindsay lohan ska med i den. jag vet inte varför. jag tycker att utan henne är tidningen astråkigt.

kanske fortfarande besatt? frågan kan alltid fråga. ;)

men erkänn, hon är jävligt underhållande att läsa om. hennes killar, festande, kärlek med samantha, knark, skandal.
paris hilton, släng dig i väggen.

  

inse det också att hon är snygg.

Kommentarer
Postat av: Eob

hon är vacker! :) Hon passar bäst in porrstjärna :D:D:D

2009-06-25 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0