I´m back?

Internet är så off på sistone, och festandet har det så mycket - jag är ledsen, så ni får lyssna de fyrtio frågorna om mig själv.

lär känna  mig lite mer.


45 random frågor


1. Tre namn jag lyssnar till:
kissie, amir och paris hilton
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är så partysugen
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag drack alkohol för ofta
4. Detta är jag rädd för: alkolholister
5. Tre saker jag vill ha varje dag: cigg, alkohol och lite amfetamin... (snälla, gör inte drogtest nu igen)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: knarkar ihjäl, äter för mycket så lida av extrem fetma och bajsa
7. Detta tycker jag om att göra: hångla.
8. Detta vill jag göra just nu: reta folks, och vara oseriös - ta nypa salt med testet, ni!
9. Bästa känslan: vara hög med heroin.
10. Värsta känslan: åldergräns på systembolaget gör mig deppig.
11. Är jag kär just nu: ofan ja!
12. Jag vill gifta mig: självklart, imorgon? vem?
13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: knulla en tjej, lägga ner bloggen och bli känd.
14. Min käraste ägodel: plånboken ofan.
15. Något jag vill ha i present: 20 biljoner kronor.
16. Detta har jag på mig just nu: nakenhet, sorry.
17. Favoritkläder: gayfärg på luvtröja - känner mig så gay, vilket jag är ;D
18. Favoritdjur: katt, kissie.
19. Följande musikstilar tilltalar mig mest: opera.
20. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: circus, den britney sjöng.
21. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: roligaste, idrott. jag älskar idrotta!! har 7 pack på mage, tråkigaste, swedska - är så dålig på svenska. därför tråkigt.
22. Stjärntecken:  hästen
23. En bok jag gillar: så dumt
24. En film jag gillar: nalle puh med hermione.
25. TV-program jag gillar: nyhetstecken, lär mig mycket teckenspråk men noll på samhällsfrågor.
26. Favoritdoft: moooneys egen doft.
27. Detta äter jag gärna: pizza, hamburgare
28. Dricker helst: dietmat
29. Favoritgodis: hatar godis
30. Hit vill jag gärna åka på semester: grönland
31. Färgen på mina ögon: bajsabruna.
32. Min längd: 170,2
33. Jag tror på: islam
34. Jag spelar: the sims 3
35. Person jag beundrar: mona sahlin
36. Så här bor jag: sängen med täcke?
37. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen aning, har inte kollat än.
38. Det här gör mig avtänd: alkoholister
39. Favoritfärg: pinkle
40. Favoritcitat: hämta den istället, än stal den. okej? *gaah!*
41. En hemlighet jag vet: har haft sex med en d-kändis.
42. Den bästa present jag fått: haj-halsband, men du är jävla svin!
43. Senast köpta skiva: abba
44. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel
45. Tre personer jag vill ska göra detta test: pappa, mamma och lillsyster.

*ta nypa salt eller socker. men varför inte kanel?*


Kommentarer
Postat av: frida

hahahaha kungt :D :D

2009-06-09 @ 22:59:12
Postat av: eob

LÖGNARE!!! :D

2009-06-10 @ 00:01:41
Postat av: moa

haahahha!

2009-06-10 @ 09:30:08
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Nattuz

KUNG MAXIMALT! skratta ihjäl mig allvar xD

2009-06-10 @ 21:48:58
Postat av: Anonym

Ofc, jag sätter mig och gör det på en gång.

BRRROOOOORRR :)

2009-06-11 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0