United States of Tara

Nu har jag tackat nej till Klaras ;) Som sagt "gör-bort-sig-faktorn är rekord högt!"

Under veckan har jag vilat hemma, sjuk sjuk sjuk.

Men igår hade jag passtråkigt, och jag hittade en tv-serie "United States of Tara". Tänk er en tvserie som är gjord av manusförfattarna av filmen JUNO och även Steven Speilberg. Därför tog jag ta titt på första avsnittet igår, nu är jag inne sjunde avsnittet. Jag kan säga bara DET ÄR SJUKT BRA! Riktigt underhållande.

Det handlar om Tara, hon lever med sin man och två barn i ett hus. Men hon har problem - hon har personlighetsstörning. En dag kan hon vara en tonåring som sin egen dotters bästa kompis. Eller vara en gammaldags hustrun som bakar jättebra.

Därför älskar jag tvserien.
Om ni är sjuk eller rastlös? Kolla på den!


Kommentarer
Postat av: Patrik krook

Johan johan :D haha

2009-03-23 @ 08:31:42
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0