Banken igår

Igår var jag på banken med min mamma för att fixa bankkortet, jag använde min mamma som tolk. Jag orkade inte lägga fram pappret och penna för att skriva en mening "en nytt bankkort, tack". Och min mamma var i stan, så självklart att hon ställde upp för mig.

När vi satt vid konto med en man som heter Amir (jag tänker direkt på gaybloggaren).

Amir;
Vad vill du?
Jag; Jo, jag glömde pin kod och bankomaten tog kort efter tre försök.
Amir; Jaha, då ska jag hämta pappret och du ska skriva - vill du samma kortet som förra?
Jag; Ja...

Han gick och hämtade pappret - och tillbaka efter några minuter...
Amir; Jo, är du syster till honom? *pratar med min mamma*
Min mamma *rodnar*; Hihi, nej jag är hans mamma.
Amir; Oj.

Nu väntar jag på kortet som ska skicka till mig inom 4 dagar. Kom hem, darling!

 Mamma Marie, eller Syster Marie som Amir trodde.

Kommentarer
Postat av: dada

det är ju självklart! ung mamma ju ;D

2009-05-05 @ 10:18:14
Postat av: frida

haha :D coolt att många tror ni är syskon ;p

2009-05-05 @ 15:17:39
Postat av: Jojjo

inte konstigt att han trodde så, din mamma är ju väldigt ung :p

2009-05-05 @ 19:22:31
Postat av: Patrik

Ni är faktiskt väldigt lika =D

2009-05-05 @ 23:20:50
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Rob

haha, ja ni är ganska så lika. ^^

2009-05-05 @ 23:31:35
URL: http://ifwegetlost.blogspot.com
Postat av: Eva

Kul kommentar för din mamma ju :)

2009-05-08 @ 18:06:35
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0