Snart protest

Jag är lika arg som de feta männsikor som väger 200 kg - vi har en svårigheter i livet - att hitta rätta storlek!

Jag tänker på H&M - jag kollar ofta där, och alltid har älskat deras kläder. Men i måndags hittade jag noll XS till lilla jag. Jag vill ha snygga kläder också!

Men jag tycker att de bör bli ledsen idag, de förlorar viktiga kunder - De tunnsmala och de kraftiga som lider av superfetma.

Imorgon ska jag besöka H&M igen och få hoppas att de finns. Annars som sagt - de förlorar oss som är smala och de superfetma människor. Jag tänker inte gå upp i vikt för deras kläder, och de feta människor skulle inte vilja gå ner till xl för att få fina kläder från H&M. De skulle vilja ha XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL lika mycket som jag XS. Tänk på det, H&M.


Kommentarer
Postat av: rob

men......brukar inte h&m ha xs? :P

2009-05-07 @ 22:30:54
URL: http://ifwegetlost.blogspot.com
Postat av: emy

hahaha.. asg.. så sant :D

2009-05-08 @ 00:32:29
URL: http://iamemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0