Veckans to-do-list



 Skriva träningsdagbok (privat alltså inte här bloggen ;))
 Fixa bankkortet! (Slog fel pin kod - ni vet att alkohol kan förbygga demens!)
 Läxor, jag har en del kvar som måste göras. Trist, men måste för helvete - en månad kvar till sommarlovet!
 Boka en tid hos hudläkare (kolla om det är inte hudcancer, vill inte ha cancer. inte nu. om 100 år. om jag måste välja.)
 Träna mera, simma mer ofta.
 Kärnkraft verk - på onsdag.
 Solpuder har blivit tunn och är helt slut nu. Handla ny - bättre puder - Inte HMs, det ger mig levergul-färg, inte assnyggbrun-färg som jag vill ha. Är på jakten efter en bättre.
 Headern ska bytas. Help me? Om ni vill! Räcka upp handen någon?

Ja, veckan låter mer... korta?  Men det kan hända massor under veckan - i like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0