Diss/Hiss



E S från Nora - Jag tycker synd om en kille som har skickat sms till mig.
Det visade sig att han har ljugit och skapade ihop en historia med hans kompis.
Jag tycker tråkigt att han känner att hans liv är för trist. Och känner
ett behov att skapa en falsk historia för att få folk tro på.

Provercerade bloggar - det är så 2008 nu! Alltså blondinbellas år.
Kissie har blivit tråkigare. Ge oss mer ärliga bloggare som Kenza.



Elaka kommenterar - haha, ja - jag hissar dem. De kan vara roliga och jävla feg!
Speciellt ni som kommenterar hemligt. Ni är så feg! :) Men ni gör min dag roligare bara.


men kul att du känner ett behov att läsa min blogg dagligen - samma ipnummer nu ;)


Kommentarer
Postat av: emy

hahahahaha.. vilken tönt xD

2009-11-23 @ 12:47:06
URL: http://iamemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0