Fans of Mercid?

Haha, jag menar allvar. Vissa bloggläsare har verkligen försökt att leta efter min
bilddagboken, trots jag uppdaterar sällan där. Sen facebook, en del har ansökt som vän
i facebook. Det är kul, men jag accepterar bara de som jag känner. 

Men jag är van att dövvärlden läser flesta dövbloggar.
Men jag är inte van vid att en hörande kom till mig och brukar läsa min blogg.
Jag blir rörd!

För några veckor.. stod jag vid subway. Då såg jag att en kille gick bakom mig. Och jag
vet att han brukar läsa min blogg. Men jag bryr mig inte. Men han ropade bakom mig
"BÖG BÖG BÖG" eftersom han visste att jag är döv. Lågt gjort!

Sen plöstligt var han så snäll mot mig, och vill ställa upp på bilden med mig.
Det är pinsamt! Jag är inte storbloggare, men enligt honom att jag är storbloggare i Örebro.


är inte storbloggare, har bara örebros femte största bloggar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0