Liten uppdatering, visst.

Blogg.se suger kanins kuk just nu, det är så seg. Är inte i humör.
Så ni får lida med en liten uppdatering idag...

Har köpt fyra böcker, för att jag ska resa till Japan - ja, jag får leka Foki lite.
Men jag kan lova er att när jag är tillbaka till Sverige, då ska jag visa er äkta saker -
inte massor google-bilder som hon har gjort.

Men iaf, vi ska titta lite mer på vad jag har köpt de fyra böcker:
Nynne dagbok 1 -
tydligen att den finns uppföljare, men jag orkar inte. Men
jag har läst lite idag. Underhållande med en singeldagbok med 40 årskrisen.
Ni borde läsa mer "Mercid dagbok" som handlar om bögupplevelser. Great?!

Veronika bestämmer sig för att dö -
oj, titeln säger mycket. Det verkar så
att hon är så insatt att möta döden. Modigt gjort av henne. Ska läsa mer senare.

Mia - Sanningen om gömda - gud, vad jag älskar de "original" böcker om Mia
Eriksson. Men nu ska jag läsa om böckerna har varit bluff?

Rätt åt dig - handlar om en fru med en man som har en flickvän. Fattar ni?
Det gör jag inte. Jag ska helvete läsa den och förstå dramat.


Kommentarer
Postat av: Veronica

har py köpt boken "Veronika bestämmer sig för att dö", och läste i början, färdig gäsp....

2009-11-02 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0