Sofie, du fick dagens diss



(jag skiter i det om det är personangrepp mot henne. det är min blogg.)

Sofie - som är 24 åring! Ja, läs 24, jävla hela 24 år har hon levt iaf.
Men hon bete sig som en jävla fjortis. Jag tycker att det är så pinsamt. Jag
är ju bara nitton, och är mognare än dig ;) Igår åkte jag med emy och robin
till en fest. Det började med alla att du gick mot oss - främst mot emy och
hennes sällskap. De myste, men plöstligt pratade DU hans öra...

Helt plöstligt slog du på emys huvudet. Vad är poängen?!
Som sagt, du är fan 24 år. Men bete som en jävla ful fjortis!

De slog som fan mot varandra. Jag gick mot Sofie och sade ta lugnt.
men du skrek mot mig och knuffade mig - du kämpade att
slå emy. hon är bara arton år och du är 24 år. Vid 25 ålder brukar folk stadga sig, gifta sig.
Men du var så jävla efterbliven och leka som en "fjortis". Du är fuckad! ;)

Lär dig att diskutera istället.
host.


Kommentarer
Postat av: emy

håller med dig! vilken fitta..

2009-10-11 @ 11:39:50
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: Uschbög

Åå hon är missfoster!

2009-10-11 @ 13:43:10
Postat av: Elin

Så jävla omogen .. tack o lov att jag känner henne inte ..

2009-10-12 @ 00:09:06
URL: http://dolin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

guud verkligen omogen :O

2009-10-13 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0