Lika mord



Äta kött och bära päls = lika mord!
Jag tycker att det är pinsamt att många klagar och klagar att
vissa har valt att bära päls - kanske en mink på nacken.
Men vi som är köttätare och vi äter för mycket kött just nu.
Ändå får vi utbrott på de som använder päls. Snälla, det är nästan
dubbelmoral av oss! Låt dem som vill vara snygga, de låter oss vara
som vi vill äta en biffig kött minst tre gånger om dagen.

Därför tycker jag att det är lika mord. Och jag kan lika gärna
köpa en fjällräv. Jag äter kött ändå.

Lika mord som pälsbärare och köttätare


Kommentarer
Postat av: mallan

RÄTT!



Som Blondinbella sa en gång, hon förlorar lätt mot vegetarianer gällande barmhärtigheten mot djuren men kött äter hon gärna ekologiskt och päls från vilt.



2009-10-30 @ 10:49:57
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0