Svar på kommentaren om Tove Lind

Svar; ja, men det är lika lågt gjort av henne att döda en annan människa. Vem skulle
en frisk människa kan tänka så?! Hon är sjuk i huvudet - varför ska vi "snälla"
mot henne? Nej, hon förtjänar elakhet - det förtjänar hon! Hon kommer fan att
uppleva 50 årsfest, 60 årsfest. Men Therese då? Nej hon får aldrig.

Jag kan inte se i hela att vi ska ändå "snälla mot Tove Lind". För att hon mår dåligt.
Men tänk på Therese! Hennes familj förlorade en familjemedlem! Men kanske
du står på hennes sida, men jag står hellre på Thereses sida.


r.i.p Therese Johansson Rojo


Kommentarer
Postat av: KändisMulle

palla att du ens låtsas bry dig om tess. du kände varken therese eller tove. Så sluta lek för att provocera.

2009-10-29 @ 18:45:03
URL: http://www.mulle.nu
Postat av: Lotta

jag står inte på toves sida, jag står på tess sida, men TÄNK på hur båda familjerna har det.



tess familj förlorade en kär familjemedlem - för evigt.

toves familj förlorade en familjemedlem de också, jag tror inte ens att familjen kommer uppskatta henne så mycket efter det hon gjorde.



och som sagt tycker jag att det är dåligt av dig att lägga upp bilden på henne. media har inte ens gett ut en offentlig bild av henne. - varför? jo, kanske för att föräldrarna inte vill det. de kanske vill måna om hennes framtid.



och tänk på en sak; det var inte tove som mördade tess, utan hennes pojkvän.

2009-10-30 @ 12:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0