Utanför Mc Donald´s



..det är otroligt pinsamt! Vad syftar jag på? Jo. de som brukar hänga
utanför Mc Donald´s. Självklart att det är okej att hänga utanför -
men max 20 minuter. Det är så pinsamt att se MYCKET folk utanför
och tecknade med händer i luften! De blockerade nästan för besökare som
vill inne till Mc Donald´s. Och de stod gärna i fyra timmar! Snälla, lyssna på mig.

DET ÄR PINSAMT! Istället att ni kan göra; gå in och beställa en meny -
social på köpet direkt om du har en vän med sig. Ni får gärna äta
jättelångsamt som en snigels tempo som ni är van med. Det är
mycket bättre än hänga utanför och stod i typ 6 timmar. Det är pinsamt :)


Känn dig träffad, va? ;)


Kommentarer
Postat av: jennica

hahaha, håller m dig :D

2009-10-01 @ 13:08:22
Postat av: Addie

Johan, kan du tänka dig att jag gick i gymnasiet för typ 20 år sen?? Då stod ungdomarna på min tid som gick i gymnasiet också till mc donalds eller stod utanför och viftade med händerna i timmar och blockerade besökarna. Ja det du, det har gått 20 år och än har man inte lyckats bryta trenden och jag tror det blir så år efter år om inte någon lyssnar på dig vilket jag hoppas på. En gång blev alla döva portförbjudna till mc och jag som så sällan gick dit på gymnasietiden kände mig träffad att jag portförbjöds bara för att några döva hade gjort dumheter att personalen där inne drog kam över alla döva och portförbjöd oss!

2009-10-01 @ 14:42:41
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Emy

herregud, jag håller med dig. jag förstår inte varför de måste hålla sig så pass nära ingången på mcdonalds där i örebro. bara för det där stället de döva brukade mötas byggs om. hitta en ny plats helt enkelt liksom... :D

2009-10-01 @ 15:19:03
URL: http://cuoresphoto.blogg.se/
Postat av: julia

haha du e inte ensam om att tycka det. fattar inte att de inte tycker det e pinsamt att stå där jättelänge. fyfan :D

2009-10-01 @ 20:59:07
URL: http://skrattkramp.blogg.se/
Postat av: åsa

håller med!

inte så svårt att köpa något för en tia kanske..

2009-10-02 @ 20:21:56
Postat av: Glenn

De som står där får människorna som besöker mc donalds tro så negativa om döva kan jag anta. ungdomarna som står där kan väl tänka om att det INTE är okej? Det vore väldigt pinsamt om de inte ens kan tänka om.

2009-10-03 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0