Berusningmedel är ett måste

Nu är jag tillbaka! Man kan säga att det har varit mycket intressant.

Nu ska jag ta snabbt dusch, sen ska man fixa lite extra till kvällens händelse.
Liksom festen. Man behöver lite alkohol, under skolveckan har varit.. tungt.
Mitt huvudet behöver lite berusningsmedel. ;)

Nu ska jag gå från "blondinbella" som lyssnade på föreläsningen till
vilda festgalna Kenza ;) men nej. jag är JU Mercid! ;) Jag klarar av allt ;)

edit; jag är lite.. ledsen över dåliga uppdatering. Men jag vet att
ni sviker inte mig ;) har aldrig under 100 läsare per dag sedan 23 aug.

(om under 100 läsare per dag. då får ni veta vem är Mr.X)
hihihi - men jag vet att det händer ju aldrig ;)


så här ser ni mig ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

cp arm :')

2009-09-18 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0