Bloggen

 Från personligt till ytligt - jag är trött på att läsa andras bloggar som är så
personligt. Men undantag är vännernas blogg. De är roliga att läsa, för att
man VET vem den är. Samt jag är förvånad att många vågar skriva ner så personligt.
Nej, jag hellre håller mig till ytligt. Jag skriver om annat än "vad jag har gjort idag".
Det tråkar er säkert ;-)

 Mer än 100 läsare dagligen - jag vet att det är så svårt att få 100 dagligen,
jag menar varje dag! Början av April har jag cirka 20-30 dagligen. Då började jag
spamma sönder vid en del bloggar, men det gav visst inte. Det är så pinsamt att spamma
sönder en blogg, tkr jag! Lägg ner, ni som tänker göra det. Men jag lyckas ändå på ett
konstigt sätt att behålla över 100 bloggläsare varje dag! ;)

 Ser "Mercid" hos okända bloggar - ibland ser jag mig själv hos okända
bloggar t.ex veckans blogg. Ibland skrev de bara enkelt om mig. Liten steg mot famous life? ;-) haha

 Okända bloggläsare - det har hänt att någon som läser min blogg dagligen.
Och försöker bli vän med mig i Facebook. Det är kul, men jag känner inte er.
Och msnadress får ni aldrig :) Och när jag var i stockholm, det kom två yngre döva som
sade att de läser min blogg. Men jag tycker tråkigt att min blogg handlar mycket
om alkohol, festande. Hoppas inte att de börjar med alkohol i tidiga ålder. Skyll inte på mig! =)

Nästa målet - över 200 bloggläsare dagligen ;) Självklart att det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Linda

oj vad bra blogg du har :)

roligt med killar som bloggar :)

2009-09-25 @ 15:19:18
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0