Halsbränna

Har aldrig i mitt hela jäkla livet (undantag när jag var mycket yngre kanske)
att ge tecken "fuck you" till familjen förrän imorse..

Jag började att bli bättre igår. Men imorse fick jag IGEN halsbränna som dagen innan.
Men det gjorde mer ONT, jag vill bara skrika!

Jag;
Du får fan köpa medicin och filmjölk för neutral syra...
Pappa; Nej, du ska bara äta mat - fem gånger om dagen. så enkelt är det.
Jag; Men det gjorde HELVETE ont, jag vill göra slut på den smärtan NU! 
       ge mig medicin, ge mig pengar...
Pappa; Nej..

*pang* jag gav honom fingret...

Jag är ju snäll, men med sån smärtan kan jag vara jävla arg.
Pappa, förlåt mig. Smärtan överstyr!


ge mig medicin, eller nån skit. jag skiter i det! huvudsaken är att den ska
lindra smärtan senast nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0