Har polisanmält

Det känns tråkigt att det måste behöva polisanmäla...
Förrigår har jag upptäckt att sminket är borta, nu förstår ni varför jag har
tvångsolat mig själv ihjäl! ;)

Men jag menar, ikväll är utgång - men blek hyn är förbjudet!
Tänk om Fredrik Reinfeldt har sagt och blek hyn = olagligt.
Om det vore lag, då skulle jag sitta i fängelse ikväll. Det vill jag verkligen inte!

Har gjort en polisanmälan.


Ni är så borta, har pratat med polisen och gjorde en anmälan!
Next; rättegång om de hittar vem har gjort de.


Kommentarer
Postat av: Siouxsie Sway

pale is the new tan! oh yeah. blek är bäst. :)sluta sola!

2009-12-05 @ 18:43:14
URL: http://siouxsiesway.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0