Nattbloggning - fult att vara emo? Jo!


Jag tycker fett synd om Emos, jag menar. De har valt leva i sorgliga världen
med rakblad, vita puder med svarta eye! Fyfan!
Jag tror att det är bättre att vara brat än emo. Hur många skulle vilja anställa en emo än en brat?!

INGEN!

Nyss läste jag på aftonbladet, att en emo fick inte med skolfotot.
p.g.a fotografen tror att han eller hon klär sig till en typisk halloween dräkt "EMO".
Jag skulle tro det också, och självklart att denna folk får inte vara med.

Inte kul att en skräck-emo med i klassfotot, det förstör liksom! :/
Om i min klass finns en emo, då skulle jag stämma honom eller henne för förstörelse.


Sluta vara emo då! Bli brat eller vad som helst. Men inte Emo, tack!


Kommentarer
Postat av: Penny ♥

Men gash, man får väll ha den stil amn vill -.-' (o hur ska hon kunna vara den förkortning av en musikstil ?!)

2009-09-06 @ 14:10:01
URL: http://pennyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0