Svar på frågestund

hur mycket tjänar du på din blogg? :)
Ja jag tjänar pengar.. (bara tre siffrigt belopp)



Du verkar asball, ta en fika nångång?
tack, varför inte?

Vad tycker du om mig? :D (emy som frågade)
du är helt enkelt bäst! jag kan prata med dig om vad som helst.
och lita på dig 100%. tack att du finns!

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? EN SAK bara ^^
En båt med pytteliten karta mot sverige ^^ - för att kunna åka hem ;s



har haft bra vecka ?
gissa, tre gånger. nej. sjuk. influensa. inte grisinfluensa . hyffmeddela.

hellre hångla med tjej eller kille? och varför?
vad är jag? jo bög. så killar som gäller ;) men på fyllan kan jag hångla med tjejer.
det går prima också..

Vad är jag för dig? (eob som frågade)
en riktigt bra vän som kan prata om allt och lita på..

Varför slutar du inte att blogga?
för några veckor sedan skrev jag om "ska jag sluta blogga?"
ingen säger ja. så jag bloggar fortfarande. tyvärr.

Kommentarer
Postat av: emy

detsamma! :D <3

2009-09-04 @ 22:53:14
URL: http://iamemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0